Reifacility: Studiu de Caz Google AdWords

Homepage Reifacility

Context:

Reifacility este o companie care ofera servicii de curatenie rezidentiala, de spatii de birouri, de curatenie post-constructor sau degajarea si curatarea scarilor de bloc.

Provocarea:

Sa obtinem prin campanii Google Ads un numar cat mai mare de completari de formular de contact intr-un buget restrans, ajungand la un public nisat, interesat de aceste servicii.

Solutia:

1.Abordare nisata utilizand Google Ads SearchCu un buget limitat,
  • ne-am concentrat pe cuvintele cheie cu cea mai mare intentie de achizitie;
  • ne-am orientat spre anunturi text cu relevanta mare pentru a scadea costul per click;
exemplu firma de curatenie
  • am licitat astfel incat sa nu ne afisam pe prima pozitie;
  • am exclus toate cuvintele cheie pe care noi le-am considerat ca fiind irelevante, incepand campaniile cu aproape 400 de cuvinte cheie negative (acesta este un proces activ);
  • am structurat campaniile in functie de fiecare serviciu oferit de companie;

Rezultate obtinute:

Screen Shot 2016-03-25 at 1.30.09 PMAm reusit sa obtinem peste 50 de completari de formulare intr-o perioada de o luna si jumatate, cu o rata de conversie intre 5 – 10%.In graficul de mai jos se poate observa evolutia campaniei pe parcursul lunii februarie, pana in martie 2016.Linia portocalie = conversii (formulare completate)Linia albastra = click-uriScreen Shot 2016-03-25 at 2.24.54 PMUn lucru de remarcat pe parcursul acestei campanii a fost faptul ca desi am abordat o strategie economica (astfel afisandu-ne pe pozitii inferioare), rezultatele au fost foarte bune. Cu o rata de conversie de 5.37% pe curatenie generala si o pozitie medie de 3.6 este clar ca utilizatorii cu cea mai mare intentie de achizitie au accesat anuntul cel mai relevant pentru ei, desi nu se afla pe primul loc.Totodata, desi volumele de cautari au fost mai mici pe curatenie bloc, interesul utilizatorilor s-a putut observa, reusind sa obtinem o rata de click de aproape 14% si o rata de conversie de 10.13%.status_2_campanie_reifacilityPer total, rezultatele din Google Ads au fost urmatoarele:
  • cost per conversie de sub 10 EUR;
  • rata de conversie medie din toate campaniile de 4.84%;
  • peste 50 de completari de formulare pe o perioada de o luna si jumatate;
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.