Notiuni de baza in Google AdWords

Scopul acestui articol este acela de a prezenta detaliile tehnice referitoare la Google Google Ads, si implicit de a prezenta termenii specifici ai Google Google Ads si cum sa faceti ca aceste campanii Google Google Ads sa fie cat mai eficiente.

Termenii Google Google Ads

Mai jos va va fi prezentata o lista cu termenii specifici folositi in cadrul campaniilor Google Google Ads. Pentru a putea folosi programul Google Google Ads, sunteti obligat sa cunoasteti acesti termeni pe indelete.

1. Cost per click (CPC) Asa cum spune si denumirea, aceata este suma pe care dvs o platiti de fiecare data cand cineva da click pe unul din anunturile dvs din campania Google Google Ads. Foosirea de cuvinte cheie diferite atrage la randul ei sume diferite de bani pe care trebuie sa le platiti, in functie de popularitatea cuvintelor cheie folosite.

2. Impresii Acesta este numarul de repetari pe care il are un anunt din campania dvs Google Google Ads cautat prin intermediul motorului de cautare Google. Anuntul dvs va aparea ori de cate ori prin Google va fi cautat un cuvant cheie prezent in anunt. Totusi aceasta aparitie nu este obligatorie, deoarece depinde si de concurenta pe care o aveti in domeniul pe care ati ales sa-l promovati prin campanile dvs Google Google Ads.

3. Click-uri Reprezinta numarul de click-uri pe care il primeste un anunt din campania dvs Google Google Ads.

4. Rata click-urilor (click through rate -CTR) Acesta rata a click-urilor va fi folosita pentru determinarea succesului si relevantei anunturilor dvs. Aceasta rata este reprezentata de raportul dintre click-urile primite si aparitile pe care le-au avut anuntrile din campania dvs. Google Google Ads. Aceasta rata este foarte importanta. Cu cat aceasta se imbunatateste, cu atat campania dvs Google Google Ads va avansa, iar anunturile dvs vor fi plasate mult mai bine pentru mai putini bani. In principiu unul din scopurile esentiale ale dvs in obtinerea unei campanii Google Google Ads eficiente este de a va imbunatati permanent rata click-urilor, si implicit calitatea campaniei promovate. Aceasta rata a click-urilor poate fi imbunatatita prin optimizarea anunturilor, prin plasarea potrivita a cuvintelor cheie, prin alegerea potrivita a acestora, si prin folosirea cat mai buna a acestor cuvinte cheie in promovarea anunturilor din campania dvs Google Google Ads.

5. Cost per conversie Importanta acestui cost este la fel de mare ca a ratei click-urilor si se refera la suma pe care o platiti dvs pentru promovarea unui anunt raportata la suma pe care o castigati in urma promovarii. Cu cat suma castigata este mai mare, cu atat campania dvs Google Google Ads merge mai bine.

6. Bugetul curent Este reprezentata de suma de bani pe care sunteti dispus sa o cheltuiti intr-o zi de promovare.

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.