Ce este Google Ads si ce poate face pentru afacerea ta?

Peste un milion de firme din lumea intreaga folosesc Google Ads. Impreuna au cheltuit mai mult de 21 miliarde de dolari cu Google Ads… si asta doar in 2008. De ce este Google Ads atat de popular? Sunt mai multe motive, pe care le vom explora imediat. Dar mai intai, sa vedem exact ce anume face Google Ads si cum functioneaza. Ce este Google Google Ads? Google Ads este serviciul de publicitate contextuala oferit de Google. La inceput, Google Ads era centrat pe motorul de cautare Google, afisand anunturi relevante pentru utilizatorii ce efectuau cautari. Intre timp, serviciul a evoluat si a inceput sa ofere si alte optiuni companiilor – de exemplu, promovarea contextuala pe site-urile din reteaua Google. Insa principiile de baza au ramas aceleasi, iar Google Ads este in continuare una din cele mai sigure si mai eficace modalitati de a-ti face reclama pe Internet. Cum functioneaza? Cineva foloseste un cuvant-cheie pentru a efectua o cautare pe Google si primeste o serie de rezultate. Acest cuvant-cheie poate declansa anuntul dumneavoastra care va aparea langa rezultatele “obisnuite”, gratuite. Iar afisarea anuntului nu costa nimic. Platiti doar in momentul in care cineva da click pe anunt si ajunge pe site-ul dumneavoastra. Google_Google Ads_Search Iata doar cateva din avantajele si beneficiile pe care le aduce Google Google Ads: Relevanta Va enerveaza reclamele din timpul filmelor sau e-mail-urile nesolicitate pe care le primiti in fiecare zi? Asta pentru ca nu au nicio legatura cu problemele pe care le aveti in acel moment. In Google Ads lucrurile stau complet diferit. Cand un utilizator Google cauta “inchiriere masini” reclamele Google Ads vor aparea imediat langa cele “organice”, obisnuite. Reclama este perfect adaptata nevoii cautatorului. Si sunt sanse mult mai mari sa castigati un client nou. Control Puteti decide totul – ce cuvinte cheie vor declansa afisarea anuntului dumneavoastra, cat veti plati pentru fiecare vizitator, care e zona geografica in care vor fi afisate anunturile, ora si data, si multe, multe alte aspecte. In plus, aveti rapoarte detaliate in legatura cu tot ce se intampla in contul dumneavoastra, in asa fel incat sa va puteti adapta rapid unei piete in continua schimbare. Masurare Sa zicem ca aveti un panou publicitar in mijlocul Bucurestiului. Cati oameni l-au vazut? Cati dintre ei v-au telefonat pentru a afla mai multe despre ceea ce vindeti? Cati au cumparat? Si mai ales – de unde stiti ca banii dumneavoastra n-au fost complet irositi? Cu Google Ads e simplu sa raspundeti la aceste intrebari. Fiecare click este inregistrat si puteti sti cu exactitate daca investitia a adus clienti noi. In plus, va puteti calcula in orice moment indicatorii-cheie de performanta si puteti lua decizii strategice rapide. Rapiditate In marea majoritate a cazurilor, anuntul dumneavoastra va fi afisat in reteaua Google in 10 minute de la pornirea unei campanii. Iar toate modificarile intra in vigoare aproape instantaneu – fara timp pierdut, fara asteptari indelungate. Cat costa? Google Ads functioneaza in sistemul “pay-per-click”. Asta inseamna ca sunt platite doar click-urile pe care utilizatorii le dau pe anuntul dumneavoastra. Altfel spus – platiti doar rezultatele. Iar pentru ca nu exista un buget minim, oricine isi poate face reclama pe Google Ads – de la persoane fizice, pana la corporatii cu mii de angajati. Estimeaza online campania ta Google Ads Consulta calculatorul de campanii Google Ads pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii Google Ads. Afla mai multe despre Google Ads Daca vreti sa aflati mai multe despre Google Google Ads, va recomandam cateva din resursele gratuite oferite de Today’s – SEM: Cele 7 pacate capitale ale promovarii in Google Sapte indicatori pentru succes total cu Google Google Ads