Despre ce am vorbit la Marketing Research Conference 2014

smark2 Pe 25 si 26 Iunie a avut loc conferinta Smark “Marketing Research Conference”, iar colegul nostru, Marius Lazarescu, a fost prezent in calitate de speaker la una dintre sesiuni.
In prima zi de conferinta, la panel-ul respectiv, s-au sustinut studii de caz digitale pentru IMM-uri, iar Marius le-a vorbit participantilor despre personalizarea experientei utilizatorilor in online. Impreuna au descoperit care sunt metode practice care raspund la 2 intrebari esentiale: “De ce site-ul nu converteste?” si “Cum as putea sa personalizez experienta utilizatorului pentru a creste rata de conversie?”. Printre altele, a vorbit despre 1. Mouseflow, un instrument util care permite monitorizarea activitatii unui utilizator pe pagina. 2. Personalizare in functie de cautarile pe care un posibil client le face pe Google. Marius a mentionat cazul unei firme de catering care si-a modificat site-ul astfel incat fiecare utilizator vedea alta pagina in functie de ce cautase initial pe Google. 3. Personalizare in functie de regiunea tarii din care face parte utilizatorul, un exemplu deja pus in practica de agentie pentru un produs naturist pentru cele 7 regiuni ale tari. 4. Retargeting personalizat- acesta targeteaza utilizatorii care au vizitat deja site-ul, dar au iesit fara sa actioneze. Retargetingul personalizat se poate realiza cu ajutorul cosului abandonat, de exemplu. Conferinta “Marketing Research” continua si pe 26 Iunie. Pentru mai multe detalii accesati site-ul oficial al evenimentului.
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.