Ce impact poate avea folosirea unui landing page dedicat pentru campanie versus folosirea website-ului original? Unul foarte mare: o rata de conversie de 3.2x mai mare si cost de generare a unui prospect de 2.5x mai mic.
Provocarea:
Campaniile de online marketing pentru cabinetele stomatologice, mai ales atunci cand este vorba de nisa de implantologie si vizeaza zona Bucurestiului, sunt o mare provocare. Competitia este agresiva si costurile se ridica foarte mult (CPC-urile ajung in cazul unor cuvinte cheie chiar si de 2-2,5x mai mari decat cele din nisa farmaciilor online, spre exemplu).
Obiective:
Dublarea numarului de prospecti generati din campaniile de online marketing si scaderea costurilor de generare a prospectilor fara a mari bugetul media lunar (in acest caz Google Ads).
Solutii:
- Concentrarea eforturilor de promovare pe o nisa: implantologia.
- Campanii: Google Ads Search si Google Ads Remarketing
- Crearea unui landing page dedicat pentru implantologie
- Elementele vizate in landing page:
- Formular vizibil de contact
- Text adaptat pentru nivelul cunostintelor audintei (renuntarea la termenii medicali in favoarea punctarii avantajelor implanturilor, in demntarea celor mai frecvente prejudecati etc.)
- Evidentierea ofertei de pret si crearea sentimentului de urgenta (locuri limitate, oferta limitata)
- Utilizarea continutului foto si video
- Renuntarea la numarul de telefon din pagina (pentru incurajarea completarii formularului de programare)
Rezultate:
- Rata de conversie a crescut cu 225,9%
- Costul pe conversie este de 2,5x mai mic
Screenshot din campania Google Ads fara landing page dedicat: rata de conversie medie de 1,04%.
Screenshot din campania Google Ads cu noul landing page creat de Today’s: rata de conversie medie de 3,39%.
Iata si cele doua landing page-uri folosite: cel vechi si cel nou: