Context:
- Teimbrac.ro este un magazin online din industria fashion infiintat in 2009 si specializat in vanzarea de haine si accesorii de la brand-uri premium precum Hugo Boss, Armani, Nike, Lacoste etc.
- Managerul Teimbrac.ro a apelat la serviciile agentiei Today’s pentru gestionarea unei campanii Google Ads care sa il ajute sa isi dezvolte afacerea.
Obiective:
- Gestionarea portofoliului de cuvinte-cheie pentru maximizarea conversiilor.
- Optimizarea anunturilor pentru cresterea CTR-ului pe Search si pentru atragerea unui trafic cat mai relevant.
Solutii:
- Construirea unui portofoliu de peste 20,000 cuvinte-cheie, in urma research-ului initial.
- Axarea exclusiv pe cuvinte-cheie specifice brand-urilor din stocul clientului pentru a maximiza relevanta la cautare si, implicit, numarul conversiilor.
- Folosirea in proportie de 60% a cuvintelor-cheie long tail pentru care numarul cautarilor este redus, dar sansa de conversie este mare.
- Segmentarea amanuntita a campaniei de search in grupuri de cuvinte-cheie si anunturi specifice brand-urilor.
- Folosirea unor liste extinse de cuvinte-cheie negative, preponderent la nivelul ad group-urilor (peste 5,200 de cuvinte-cheie excluse), pentru a evita suprapunerea cautarilor si a asigura compatibilitatea dintre cautare si anunt.
- Folosirea insertiilor dinamice in titlul anunturilor pentru cresterea CTR-ului
- Testarea mai multor variante de extensii de tip sitelinks pentru optimizarea anunturilor
- Testarea mai multor tipuri de anunturi (minim 2 per ad group)
Rezultate:
- CTR mediu pe Search de 17.84%
- Mentinerea costului mediu pe click sub 0.30 RON pentru o pozitie medie pe search de 2.4
- Cresterea vanzarilor telefonice inca din prima luna de la pornirea campaniei, conform informatiilor oferite de client.
- Profitabilitate crescuta a campaniei datorita realizarii upsell-urilor telefonice
- Relevanta crescuta a traficului trimis din Google Search, confirmata de cresterea valorii medii a cosului de cumparaturi.
- Cost pe conversie cu pana la 45% mai mic pe cuvintele-cheie long tail
- Cresterea CTR-ului pana la 27.45% prin testarea extentiilor de anunt
Ionut Iorgu | Owner, teimbrac.ro
“In principiu, de cand am introdus “scumpeturile” in Google Ads vanzarile au inceput sa “miste”. Cross-sellingul se face la telefon si este pozitiv.
Cautarile sunt putine de exemplu pe brand-ul de camasi Hackett. Chiar si asa, suna clientul si cumpara 5-6 camasi dupa care ramane clientul nostru.
Cu alte cuvinte, incepem sa crestem si asta datorita voua.
Multumim inca o data.”
Articole recomandate de pe blog:
About Marius Lazarescu
Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web.
A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.