In 2015 Facebook a introdus un nou tip de anunt numit “Multi-Product Ad” sau “Carousel Ad”. Anuntul pastreaza functionalitatile obisnuite ale unei campanii cu obiectiv de a trimite trafic pe site (Website Clicks) sau de a genera vanzari/lead-uri (Website Conversions). De asemenea este compatibil cu toate tipurile de setari si optimizari pentru performanta:
– segmentarea audientei (optiuni de targetare) – conversion tracking si optimizarea pentru conversie – retargeting – diferite moduri de licitare: pentru click, pentru afisari
Cu ce se diferentiaza fata de celelalte ad-uri disponibile pana acum?
Ad-ul multi-product se diferentiaza prin vizual: spre deosebire de celalte tipuri de anunturi in care puteai utiliza doar o singura fotografie pe ad, acest nou format permite sa adaugi pana la 5 produse, cu 5 link-uri, cu 5 descrieri si 5 fotografii diferite.
Ad-urile multi-product sunt o solutie excelenta pentru magazinele online care pot prezenta astfel mai multe produse din oferta. Ad-ul poate juca rolul unui “mic catalog”. Insa poate fi folosit cu succes si pentru generare de lead-uri, indiferent de industrie. Poti fi creativ 😉 La click pe oricare din fotografiile din anunt, utilizatorul este trimis catre pagina de destinatie dorita de pe website-ul tau.
Iata un exemplu de la Renault Romania:
Si inca un exemplu de la Elefant.ro:
