Provocarea:
Realizarea unui landing page optimizat pentru generare de lead-uri pentru Autoklass, respectand in acelasi timp cerinte stricte de comunicare din manualul de brand smart®.
Obiectivul landing page-ului si al campaniilor de publicitate: generarea de prospecti interesati de achizitionarea unui smart®, din stocul Autoklass de masini rulate.
Solutia:
Pentru a targeta o audienta interesata de achizitie am folosit urmatoarele canale de publicitate online:
» Google Search: targetarea utilizatorilor care fac cautari in mod activ pe Google (exemple: “pret smart fortwo”, “smart second hand”, “masini smart rulate” samd)
» Google Display si Facebook Ads: targetarea utilizatorilor dupa criterii geografice, demografice, dar si dupa interese si afinitati, afisand bannere pe website-uri partenere Google si pe Facebook.
» YouTube Display: targetarea utilizatorilor in functie de video-uri vizualizate.
» Retargeting in 4 canale – pe YouTube, Facebook, Google Display si Google Search: urmarirea utilizatorilor care au vizitat website-ul, insa nu au cerut o oferta.
Pentru a genera un numar cat mai mare de prospecti din aceste surse de trafic am creat un landing page si bannere optimizate pentru conversie. Exemplu: banner afisat pe youtube.com
Elementele pe care le-am avut in vedere in crearea landing page-ului au fost:
1. Formular scurt, plasat intr-un loc vizibil si insotit de un call to action bine evidentiat in pagina.
2. Folosirea unui continut variat foto, video si text pentru a prezenta modelele smart. Organizarea textului astfel incat informatia sa poata fi parcursa cu usurinta
3. Prezentarea beneficiilor oferite de catre Autoklass, intr-o forma atragatoare, astfel incat promotia sa iasa bine in evidenta
4. Optimizarea landing page-ului pentru o buna afisare si navigare de pe orice dispozitiv si indiferent de marimea ecranului.
5. Structurarea tuturor informatiilor care sa incurajeze cererile de oferta intr-o pagina unica, fara “iesiri” (link-uri) catre alte pagini sau catre site-ul autoklass-market.ro, ce ar putea sa scoata utilizatorul din procesul de conversie. Cu cat landing actiunea pe care o dorim de la utilizator este mai bine definita si usor de facut, cu atat rata de conversie este mai buna.