Workshop Brad Geddes @SEM Days

Joi, pe 19 septembrie, la SEM Days, am participat la workshop-ul lui Brad Geddes, fondatorul Certified Knowledge si autorul cartii Advanced Google Ads.

Workshop-ul lui Brad s-a concentrat pe modalitati in care putem creste performanta campaniilor realizate in Google Display Network.

Iata cateva dintre lucrurile pe care le-a impartasit  Brad cu noi si care sunt demne de luat in considerare cand pornim sau optimizam o campanie in GDN:

  1. Pentru a avea un control cat mai bun asupra setarilor campaniei, sumelor licitate, CPA-urilor si ajustarilor pe care vom dori sa le facem, este indicat sa separam campaniile de Display de cele de Search.
  2. In campaniile de Display, toate cuvintele cheie folosite sunt considerate  “modified broad”, chiar daca ele sunt trecute ca exact match sau phrase match.
  3. Excluderea unor cuvinte-cheie din campaniile de Display, de asemenea, nu se face cu o precizie foarte mare. Cu alte cuvinte, daca vom exclude cuvantul “caine”, anunturile noastre se pot afisa pe un website unde apare cuvantul-cheie “mancare pentru caini”.
  4. Nu este foarte eficient sa folosim un numar mare de cuvinte-cheie intr-un singur ad group. Recomandarea lui Brad a fost sa avem un maxim de 50 de cuvinte-cheie intr-un grup de anunturi.
  5. Targetarea campaniilor in functie de sexul utilizatorilor nu este, momentan, foarte precisa. O mare parte din utilizatori (Brad estima undeva la peste 70%) se vor incadra in categoria “Unknown”.
  6. Targetarea pe baza intereselor audientei poate fi utila in cazul unor produse pe care clientii le cumpara cu o frecventa mai mare (spre exemplu detergenti ecologici) si nu foarte utila in cazul unor produse sau servicii care se achizitioneaza o singura data la o perioada foarte lunga de timp (cum ar fi un sejur in Grecia).
  7. Campaniile de Remarketing sunt un must-have. Ele se dovedesc a avea cea mai buna rata de conversie.
  8. Frequency Capping este o setare foarte utila care ar trebui folosita mereu, ne-a sfatuit Brad. Aceasta setare ne ajuta sa specificam de cate ori dorim ca un utilizator sa ne vada reclamele  pe zi, pe saptamana sau pe luna. 

Noua ne-au placut sfaturile lui Brad, ni s-au parut aplicabile si foarte bine explicate.  Asteptam cu nerabdare sa il mai vedem si cu alte ocazii.

 

Distribuie acest articol!

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.