Colecția de Vară 2015 pentru Campanii PPC

echipa today's & GoogleOdată cu finalizarea primei jumătăți a anului 2015 și începutul unui sezon călduros trend-urile în online, la fel ca în fashion, se schimbă, de aceea, ne-am invitat clienții să se răcorească cu ultimele trenduri în Pay-Per-Click (PPC). Cum modernizezi campaniile online, cum îți asortezi ținuta site-ului pentru conversie și cum să te poziționezi pe noul TV sunt doar câteva din titlurile dezbătute în cadrul evenimentului “Colecția vară 2015 pentru campanii PPC”.

Trend-urile prezentate au atins cel puțin unul din obiectivele principale ale evenimentului:

  • Generare clienți noi

  • Creșterea valorii tranzacțiilor prin Upsell&Cross sell

  • Sporirea frecvenței de cumpărare a clienților existenți

În agendă s-au regăsit invitați speciali din partea Google (Julia Karr, Brand Expert Google SUA) și specialiștii Today’s pe Google, LinkedIn si Facebook ads. Mai jos poți să citești cele mai importante aspecte discutate în cadrul evenimentului nostru de apreciere pentru clienții și partenerii noștri.

1. Facebook ads – Profitul tău pe “tocuri”

Screen Shot 2015-07-27 at 16.42.47Creșterea consumului de conținut video pe Facebook reprezintă un instrument important ce trebuie introdus în campaniile online de promovare deoarece așa te asiguri ca rămâi în mintea consumatorilor.

Introducerea și folosirea opțiunii de lookalike audiences te ajută să atragi clienti noi la costuri mai mici față de abordările generale. Și nu în ultimul rând: fidelizarea clienților prin folosirea de audiențe custom.

2. Modernizarea B2B Marketing folosind LinkedIn ads

Dacă vinzi produse și servicii pentru oameni de business mereu se pun urmatoarele întrebări: cum pot să comunic eficient cu ei, unde pot să îi găsesc și mai ales cum pot să mă asigur că mesajul meu ajunge doar la ei?

LinkedIn reprezintă canalul optim prin care ai acces la oamenii de business fără a-ți pune întrebările enunțate anterior deoarece ai la dispoziție un sistem practic prin care îți creezi audiențe dedicate. Înainte de a începe promovarea pe LinkedIn, ce funcționează similar cu alte rețele PPC (mai multe detalii aici), trebuie să înțelegi de ce folosesc utilizatorii această rețea: consum de conținut, recrutare, informare și networking.

LinkedIn este considerată rețeaua ce modernizează modul în care facem B2B marketing.

3. Care sunt tendințele în optimizarea ratei de conversie

Într-un timp în care atenția unei persoane se îndreaptă către mai multe ecrane (de multe ori în același timp) și atenția noastră (aproximativ 8 secunde) e mai mică față de atenția unui peștisor auriu (9 secunde) dacă nu ai website-ul optimizat pentru conversie riști să pierzi clienți.

Testarea de tip A/B făcută printr-un instrument specializat și după un plan bine stabilit de la bun început reprezintă un avantaj competitiv și bani economisiți în campaniile de promovare.

4. Cu ce asortăm campaniile AdWords

Campaniile AdWords sunt cel mai frecvent folosite într-un mix de marketing online, însă un element important lipsește de cele mai multe ori. Vorbim aici despre remarketing. 62% din români încep procesul de căutare cu câteva zile sau chiar câteva săptămâni înainte de achiziția propriu-zisă. Aici se ridică întrebarea: cum reușesc să rămân în mintea celor ce au intrat în contact cu mine la un preț optim? Răspunsul constă în folosirea de campanii remarketing atât pe Search cât și în rețeaua Display. O noutate în folosirea campaniilor de remarketing constă în afișarea de reclame personalizate în funcție de produsul/produsele vizualizate de potențialul client.

De asemenea, la un cost redus și cu o rată de conversie ridicată se situează si reclamele făcute în Gmail. În funcție de textul indexat în emailul pe care o persoană îl citește, în colțul din dreapta se afișează reclame.

Screen Shot 2015-07-27 at 18.01.43

5. Cum trebuie să te poziționezi pe noul TV

Pe lângă faptul că este al doilea motor de căutare în România și în lume, YouTube are un trafic lunar de 6,9 milioane de vizitatori unici ce consumă conținut video.

Principalele beneficii constă în ușurința cu care îți creezi audiența și costurile reduse pe vizualizare a unui clip/click pe un banner (aproximativ 2 cenți). Dacă îți este greu să creezi filmulețe poți intra cu reclame pe acest canal folosind bannere.

youtube ads

Evenimentul a avut loc pe 9 iunie la cafeneaua DaVinci. Ne-am întâlnit cu peste 50 de clienți și parteneri Today’s, care au împărtășit cu entuziasm experiența lor și lucrurile învățate la eveniment.

Galerie foto:

About Teodor Alexandru

Teodor este PPC Specialist in echipa Today's, certificat Google AdWords si Google Analytics. I-a placut dintotdeauna advertising-ul online, este extrem de entuziasmat sa invete lucruri noi si ii place sa "share-uiasca" toate cunostintele sale cu cititorii.