Top 4 site-uri optimizate pentru conversie in Romania

conversion-improvement

Intr-o piata care devine din ce in ce mai competitiva, optimizarea site-urilor ar trebui sa se afle printre primele puncte prezente in planul de marketing al oricarei afaceri online.

Reclamele sunt din ce in ce mai scumpe, si trebuie sa fii mereu cu un pas inaintea competitorilor pentru a iesi in castig, iar optimizarea site-ului iti ofera plusul de care ai nevoie.Din fericire exista cateva companii care si-au dat seama ca site-ul face diferenta, iar experienta utlizatorului trebuie sa fie cat mai placuta. Noi ne-am gandit sa va prezentam patru dintre aceste site-uri si sa va spunem ce ne-a placut la ele.

Cosmopolis

Pagina de aterizare a Cosmopolis este una dintre cele mai bune pagini din punct de vedere al optimizarii. Formularul de contact este vizibil si semnalizat cu sageti care atrag atentia. Are putine campuri, fapt care usureaza completarea formularului si creste rata de conversie* a site-ului.CRO_sitePrezenta logo-urilor partenerilor ofera un plus de credibilitate, mai ales daca aceste companii sunt branduri cunoscute pe piata din Romania.Existenta unei diversitati de modalitati de plata este un beneficiu in plus pentru cumparator, iar afisarea lor creste numarul leadurilor, pentru ca stii daca beneficiezi de diverse credite ipotecare, daca poti cumpara in rate etc. Fiecare persoana are posibilitati diferite si doreste sa dipuna de modalitati diferite de plata.Screen Shot 2015-07-30 at 1.37.02 PM

Meridian Rent a Car

Site-ul de inchirieri auto a Meridian Grup este un site optimizat in primul rand prin simplitatea lui. Homepage-ul iti da posibilitatea de a alege fie perioada si locatia in care ai nevoie de masina, fie de a selecta masina dorita.De asemenea pentru cei care prefera comunicarea prin telefon, exista doua numere de contact care pot fi apelate pentru a inchiria o masina.Odata ajuns in pagina in care iti poti selecta masina dorita, filtrele iti ofera posibilitatea de a alege o masina dupa o gama larga de caracteristici, aceste caracteristici fiind afisate la fiecare masina in parte.Flota_Rent_a_Car

PC Garage

Site-ul de e-commerce PCgarage.ro isi merita si el locul in top. Primul plus al acestui site este existenta unui chat, care faciliteaza comunicarea dintre client si magazin.Timpul de raspuns mai mic de 5 minute poate inseamna diferenta dintre un client pierdut si un client informat pe care il castiga prin promptitudine.Screen Shot 2015-07-30 at 3.24.21 PMPC garage exceleaza si la pagina de produs, unde informatiile despre viitoarea ta comanda sunt complete. Aici afli timpul de livrare, modalitatea de plata si ce alte servicii complementare mai sunt disponibile. Tu trebuie doar sa apesi pe butonul de “call to action” care iese in evidenta.

Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank are un landing page dedicat serviciilor de creditare, care il aduce in topul celor mai optimizate pagini de aterizare prin usurinta cu care utilizatorul poate sa parcurga pasii.Screen Shot 2015-07-30 at 4.08.12 PMSite-ul crediteprietenoase.ro iti aduce in pagina de start toate optiunile de servicii disponibile, oferindu-ti posibilitatea de a-l alege pe cel care ti se potriveste. In pagina de produs, formularul este in partea dreapta, sus si contine doar campurile necesare actiunii. Indemnul la actiune este prezent atat in titlul formularului cat si in buton.Tot mai multe companii realizeaza ca optimizarea site-urilor este unul din cei mai importanti pasi in cresterea ratei de conversie, fiind si cea mai putin costisitoare modalitate de a aduce clienti noi.*Rata de conversie este raportul dintre vizitatorii site-ului tau si cei care intreprind actiunea pe care tu ti-o doresti.

Pentru a afla mai multe informatii despre optimizarea ratei de conversie poti citi articolul Rata de conversie – Ce este si cum o optimizam.

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.