6 lucruri de retinut despre Target Optimization, o noua optiune AdWords

target optimisationCe este Target Optimization?Una dintre noile optiuni de optimizare Google AdWords care se refera la targetarea audientei potrivite pentru business-ul tau prin extinderea “publicului tinta”. Practic, prin bifarea acestei optiuni, Google are permisiunea de a cauta si targeta cu Ad-uri un public mai larg pe care il considera potrivit pentru campania ta.Cum te poate ajuta Target Optimization?
  • Te ajuta sa targetezi mai multi posibili consumatori
  • Te ajuta sa identifici cea mai buna targetare pentru a ajunge la consumatori care cel mai probabil vor cumpara/realiza conversia dorita de tine
  • Te ajuta sa mentii costul curent sau costul pe conversie
Pentru cine/ce nu este recomandat sa folosesti Target Optimization?Targeting Optimization nu este recomandat clientilor care isi doresc control total asupra locurilor unde se afiseaza ad-urile lor.Pentru ce tip de Campanie AdWords se poate implementa Target Optimization?Optiunea “Target Optimization” este disponibila doar pentru campaniile tip Display Network.Cate metode de Target Optimization exista?2 metode:
  • Varianta Conservativa (Conservative), care poate ajunge la un numar mai mare de clienti, la un cost per client (sau Target CPA) setat de tine.
  • Varianta Agresiva (Aggressive), care poate ajunge la un numar mult mai mare de clienti, la un cost per client (Sau Target CPA) ca cel setat de tine sau si mai mare.
Cine poate implementa Target Optimization?
  • Varianta conservativa poate fi implementata in cadrul oricarei campanii de Display Network.
  • Varianta agresiva este disponibila doar pentru campaniile Display care au cel putin 15 conversii lunare.

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top 3 in Romania.