Optimizarea ratei de conversie

 Printre serviciile oferite de Today’s se numara si cel de optimizare a ratei de conversie prin testarea mai multor variante de pagini de destinatie (landing page A/B Testing). Acest serviciu se concentreaza pe cresterea performantei campaniilor pay-per-click prin cresterea numarului conversiilor si implicit a ROI-ului dumneavoastra.Paginile de destinatie (landing pages) spre care trimiteti traficul prin diversele eforturi de marketing online joaca un rol foarte important in decizia utilizatorului de a ramane mai mult timp pe site, de a completa un formular sau de a cumpara. Un landing page foarte bine optimizat poate avea o contributie semnificative in cresterea profitului dumneavoastra.Cand vine vorba de optimizarea paginilor de destinatie, chiar si cel mai mic detaliu conteaza si il poate determina pe utilizator sa cumpere, oferindu-i un grad in plus de incredere sau un indemn cu care el rezoneaza. O modificare a culorilor, locul si marimea butonului de call to action, un review cu “stelute” date de alti utilizatori, un testimonial, o recomandare sau cateva nume ale clientilor cu care deja ati colaborat pot avea un impact foarte mare asupra sansei de realizare a conversiei. Cititi aici cateva exemple in cazul carora rata de conversie a fost crescuta cu 20-30% prin landing page A/B testing.

dfs-1

Echipa Today’s va poate oferi sfaturi punctuale cu privire la modul in care puteti imbunatati paginile de destinatie si ce elemente pot favoriza cresterea ratei de conversie si, in plus, se ocupa de testarea mai multor variante de landing page. Prin experienta si cunostintele echipei noastre va putem ajuta sa alegeti si sa aplicati strategia potrivita de optimizare astfel incat dumneavoastra sa obtineti mai multe conversii cu aceeasi suma investita.

Vreti sa aflati cum va poate ajuta Today’s cu afacerea dumneavoastra? buton cere oferta tdy