Optimizarea ratei de conversie

Campaniile dvs de promovare au succes, dar vreti rezultate si mai bune? Aveti rata de conversie de 1%, dar vreti sa ajungeti la 2%? Vreti sa mariti ROI-ul cu aceeasi suma investita in campanii?Noi va putem ajuta! Echipa Today’s nu se rezuma doar la managementul campaniilor de online marketing, ci este specializata si pe optimizarea website-urilor pentru a creste rata de conversie, fiind prima agentie din Romania certificata Convert Experiments:

certified-agency

Cum optimizam rata de conversie?

Rata de conversie poate fi optimizata prin imbunatatirea paginii de destinatie (Landing Page) sau a altor pagini care contribuie la luarea deciziei de cumparare. Noi oferim 2 metode:1. Audit: Analizam pagina de destinatie (landing page) a companiei dvs, urmarind toate detaliile importante: structura, limbaj, design, continut, procesul de cumparare etc. Apoi va oferim sugestii privind modificarile necesare pe care trebuie sa le realizati pentru a oferi posibililor clienti un landing page relevant si care sa incurajeze actiunea pe site. Auditul nu se opreste totusi la o singura pagina. Daca aveti un magazin online analizam toate elementele importante precum: pagina de categorie, pagina de produs, cosul de cumparaturi sau chiar si Thank You page-ul.2. A/B testing: Procesul se refera la testarea mai multor variante de pagini de destinatie, pentru a observa care ofera mai multe conversii. Varianta castigatoare este apoi implementata.

Ce este o pagina de destinatie (landing page)?

Paginile de destinatie (landing pages) spre care trimiteti traficul prin diversele eforturi de marketing online joaca un rol foarte important in decizia utilizatorului de a ramane mai mult timp pe site, de a completa un formular sau de a cumpara. Un landing page foarte bine optimizat poate avea o contributie semnificativa in cresterea profitului dumneavoastra.Cand vine vorba de optimizarea paginilor de destinatie, chiar si cel mai mic detaliu conteaza si il poate determina pe utilizator sa cumpere, oferindu-i un grad in plus de incredere sau un indemn cu care el rezoneaza. O modificare a culorilor, locul si marimea butonului de call to action, un review cu “stelute” date de alti utilizatori, un testimonial, o recomandare sau cateva nume ale clientilor cu care deja ati colaborat pot avea un impact foarte mare asupra sansei de realizare a conversiei.

Studiu de caz Today’s: Crestere cu 133% a ratei de conversie la upsell

Unul dintre clientii Today’s care vinde online produse naturiste ne-a cerut ajutorul pentru a implementa pe website-ul sau o solutie pentru a mari valoarea cosului de cumparaturi. Ceea ce am facut a fost sa cream inca 3 variante ale paginii originale care propunea utilizatorilor adaugarea in cos a unui produs suplimentar (Variation A, Variation B si Variation C). Varianta A a iesit castigatoare, obtinand o crestere cu 133% a ratei de conversie.Screen Shot 2013-10-02 at 3.26.10 PMAflati mai multe despre rezultatele acestui studiu de caz aici.

Vreti sa aflati cu cat poate creste rata de conversie a website-ului dvs?

buton cere oferta tdy


Procesul de Optimizare

Primul pas in procesul de optimizare este sa ne dam seama de ce clientii nu cumpara sau nu realizeaza conversia pe care vi-o doriti.Astfel, noi analizam procesul de conversie si incercam sa descoperim punctele ingreuneaza procesul. Unele dintre intrebari pe care le punem sunt:
  • Butonul de Call to Action este usor de gasit si clar specificat?
  • Cati pasi are procesul dvs de conversie? De cate ori trebuie sa dea click clientul pentru a achizitiona ce isi doreste?
  • Aveti o pagina/metoda de Contact vizibila si practica pe site?
  • Potentialii clienti au la dispozitii testimoniale si recenzii ale produselor/serviciilor oferite de dvs?
Odate identificate barierele care ingreuneaza procesul de conversie, vom crea o serie de teste care rezolva problemele gasite, incercand mai multe variante de restructurare.De exemplu, un astfel de test poate fi crearea a doua variante de pagini de destinatie (landing page) si distribuirea acestora in mod egal catre clienti, astfel putand observa care a avut impactul pozitiv cel mai bun dintre cele doua. Acest proces se numeste A/B Testing .In mod normal, A/B Testing se desfasoara ca in exemplul de mai jos:

what-is-ab-testing


Studiu de caz California Closets

Compania California Closets a testat doua pagini de generare de lead-uri, modificand atat tipul de vizual (Varianta A include o imagine, in timp ce Varianta B foloseste un video), cat si mesajele de promovare. Ati spune ca B a avut rezultate mai bune nu? Surprinzator, castigatoare a fost varianta A, cu o crestere incredibila de 439% in generare de lead-uri. De ce? Pentru ca imaginea folosita a fost una clara, si vizual interesanta, pentru ca textul de promovare a fost pozitionat deasupra acesteia, nu in josul paginii (precum in varianta B) si pentru ca mesajul acestuia a fost unul simplu si usor de inteles.versionAversionB
Echipa Today’s va poate oferi sfaturi punctuale cu privire la modul in care puteti imbunatati paginile de destinatie si ce elemente pot favoriza cresterea ratei de conversie si, in plus, se ocupa de testarea mai multor variante de landing page. Prin experienta si cunostintele echipei noastre va putem ajuta sa alegeti si sa aplicati strategia potrivita de optimizare astfel incat dumneavoastra sa obtineti mai multe conversii cu aceeasi suma investita.

De ce ar trebui sa va optimizati rata de conversie?

  • O rata de conversie mai mare aduce automat profit mai mare.
  • Implica costuri reduse. Optimizarea ratei de conversie capitalizeaza pe traficul pe care deja il aveti. Asta inseamna ca nu veti plati bani in plus pentru a aduce clienti pe site, ci doar veti face o treaba mai bine in a-i convinge sa cumpere atunci cand va viziteaza pagina.
  • Testarea A/B a paginii de destinatie va poate oferi posibilitatea de a testa diferite strategii de pret, elemente de design, texte de promovare online a produselor/serviciilor dvs sau variante de transport, astfel putand avea un feedback real asupra variantei preferate de consumatori
  • Optimizarea ajuta la mentinerea atentiei potentialilor clienti de pe site, astfel oferindu-le acestora ce vor inainte de a se plictisi cautand produsele/serviciile si sa paraseasca pagina.

Generati sute de clienti chiar de maine!

buton cere oferta tdy


Ce spun clientii nostri?

  • Ciprian Burcovschi | Visual Identity Advisor/ Owner, d`Avid Boutique

    “Today`s este un proiect tanar si ambitios pentru mediul online. Am ales Today`s pentru ca am putut extrage esenta unui cocktail web, a mixului dintre rabdarea expertului si viteza de reactie a inovatorului. Today`s imi ofera suportul pentru strategiile de comunicare in mediul online, fie pentru proiecte punctuale sau pentru campanii de anvergura. Colaborarea cu Today’s mi-a adus un turn-over apreciabil, pe fondul calitatii serviciilor si a timpului scurt de livrare.
  • Ionut Cirstea | Owner AnveloMAG.ro

    “Sunt foarte multumit de serviciile Today’s, strategia lor este foarte buna, rata de conversie a crescut foarte mult, costurile au scazut, este exact ceea ce imi doream. Recomand Today’s tuturor celor ce isi cheltuiesc bugetul fara a avea rezultate pe masura asteptarilor.”