LinkedIn PPC Ads

linkedin-ADSIn functie de strategia dumneavoastra de promovare si de caracteristicile afacerii, anunturile sponsorizate pe LinkedIn se pot dovedi a fi un instrument extrem de util in ceea ce priveste generarea de noi clienti sau prospecti.

Iar utilitatea lor nu se rezuma numai la promovarea unor anunturi de recrutare sau a serviciilor unei agentii de HR. Anunturile pe LinkedIn pot aduce lead-uri valoroase pentru industria auto sau pentru companii de outsourcing atunci cand sunt afisate, spre exemplu, managerilor anumitor companii.

LinkedIn pune la dispozitie o baza de date extrem de mare ce contine informatii utile pentru targetarea unor segmente specifice de audienta, in functie de: afilierea profesionala, pozitia in cadrul companiei, industrie, grupuri, varsta, educatie etc.

targeting

Mai multi clienti folosind LinkedIn

In anul 2015, numarul utilizatorilor romani care au un cont deschis pe LinkedIn se ridica la 259 de milioane, 1.7 milioane de utilizatori fiind din Romania. Iar procent foarte mare dintre acestia ocupa pozitii de conducere: 4 din 5 membri LinkedIn au drept de decizie. Reteaua este folosita intens de persoane care sunt in cautare de job-uri, de noi oportunitati de business sau de networking. O mare parte dintre acesti utilizatori pot intra in grupul tinta pentru o multime de produse precum automobile de lux, bijuterii, gadget-uri, electronice, cursuri MBA, dar si pentru vanzari de servicii B2B.

Screen Shot 2015-09-29 at 18.45.02

Anatomia unui anunt pe LinkedIn

Anunturile pe LinkedIn sunt foarte asemanatoare cu cele care apar pe coloana din partea dreapta pe Facebook. Ele contin: titlu, descriere si imagine. Pentru optimizarea campaniilor, noi testam periodic mesaje diferite in combinatie cu imagini diferite pentru a putea vedea exact care inregistreaza cea mai mare performanta.

 

linkedin

Anunturile nu se platesc pentru afisare, ci plata se face per click, la fel ca in Google AdWords sau Facebook Ads. Optimizarea lor trebuie sa aiba in vedere nu numai CTR-ul (rata de click), ci si numarul de lead-uri generate si valoarea acestora. Anunturile trebuie testate si modificate periodic pentru ca anunturile noi au parte de mai multe afisari si au CTR mai mare, ceea ce insemna mai multi potentiali clienti.

Asadar, sunteti gata sa aveti mai multe lead-uri printr-o strategie de promovare online integrata, afisand mesajele dumneavoatra si utilizatorilor de pe LinkedIn?

Vreti sa aflati cum va poate ajuta Today’s cu afacerea dumneavoastra?

buton cere oferta tdy