Campanii Google AdWords

Cum te poate ajuta Today’s ?

In primul rand, cu mai multi clienti.
Mult mai multi decat ai in prezent la costuri cu pana la 80% mai mici decat daca ai gestiona intern campania.
Cu peste 9.000 de conversii generate lunar si 1.500.000€ investiti in campanii AdWords in ultimul an, am putea spune ca ne pricepem.

Suntem mandri sa afisam distinctiile de mai jos, ele reprezinta o recunoastere a know how-ului si experientei noastre si ne claseaza in elita agentiilor de marketing online din Romania:

Adwords Certified PartnerAdwords Qualified Individual Agentie Partenera Etarget Membru SEMRo

Ce este o campanie Google AdWords?

O campanie Google AdWords este o campanie pay-per-click prin care te putem ajuta sa ajungi chiar de maine pe primele pozitii in motorul de cautare Google pentru a-ti aduce mai multi clienti. „Pay-per-click” inseamna ca platesti numai cand cineva da click pe anuntul tau, nu doar cand se afiseaza.

Prin Google AdWords anunturile publicitare ce trimit catre website-ul unei afaceri apar pe prima pagina a rezultatelor unei cautari efectuate pe motorul de cautare Google, doar pentru cuvinte cheie atent alese in cadrul unui proces complex de research si analiza, astfel incat sa exprime o intentie de achizitie pentru produsul sau serviciul tau.

search ads

Tot prin Google AdWords poti accesa tot in sistem de plata la click si spatiul publicitar pus la dispozitie de website-urile partenere Google (YouTube, Google Mail, bloguri, forumuri sau site-uri de top din Romania precum capital.ro, eva.ro, gsp.ro, sfatulmedicului.ro samd.).

Pasted_Image_12_02_16_14_19

Ce tipuri de campanii administram?

Intelligent-Search-40Search Network: afisam anunturi publicitare pe motorul de cautare Google atunci cand utilizatorii efectueaza o cautare relevanta pentru produsele sau serviciile tale. Optimizam anunturile astfel incat sa maximizam sansa ca cei care le vad sa vina pe site-ul tau si sa cumpere.
Above-The-Fold-40
Display Network:
afisam anunturi de tip text sau de tip imagine (bannere) in reteaua site-urilor partenere Google (Google Display Network). Avem la dispozitie instrumente complexe de analiza si targetare, astfel incat anunturile sa ajunga la audienta potrivita, in momentul potrivit.
Duplicate-Content-40Retargeting: afisam anunturi de tip text sau imagine in reteaua de site-uri partenere Google numai acelor utilizatori care au vizitat website-ul tau si au efectuat o actiune considerata semnificativa (au vizitat o anumita pagina, au adaugat un produs in cos, au petrecut mai putin de 30 de secunde pe site etc.) pentru a-i convinge sa revina si sa devina clientii tai sau pentru a-i fideliza.
Video-Marketing-40YouTube Ads: prin Google AdWords se poate afisa orice format de anunt – imagine, text sau video – pentru a ajunge la cei peste 6 milioane de utilizatori care efectueaza cautari si vizioneaza clip-uri pe YouTube.
Email-Marketing-40Gmail Ads: anunturi publicitare tip newsletter afisate direct in casuta de e-mail de la Google chiar si catre cei care nu ti-au oferit adresa lor de e-mail. Anunturile sunt configurate pe baza de criterii geografice si demografice, iar formatul lor se poate personalizat.
Mobile-Marketing-40Mobile Ads: clientii Today’s vad lunar in medie 30% din conversii de pe dispozitive mobile. Gestionam si optimizam campanii Mobile Ads atat pe Google Search si Display, cat si pe YouTube.

Iata ce spune Olimpia Oancea, BMW Motor AG, despre colaborarea cu Today’s:

Vrei sa afli cati clienti noi iti pot aduce campaniile AdWords?

buton cere oferta tdy


Cum gestionam o campanie
Google AdWords?

Timp de minim 3 zile pe saptamana, campania ta ne domina atentia, fie ca e vorba de modificat anunturi, adaugat cuvinte noi, ajustarea sumelor licitate sau alte optimizari. Iar rezultatele sunt vizibile din prima luna: mai multi clienti, mai putini bani irositi. Si mult mai mult timp liber pentru departamentul tau de marketing.

In gestionarea campaniilor Google AdWords cuvantul-cheie pentru noi este performanta, orientandu-ne mereu catre actiuni care sa te ajute sa iti cresti profitul si sa platesti minimul necesar pentru a achizitiona un client nou din campanie. Pentru a atinge acest scop mai intai dezvoltam campania astfel incat sa aiba un potential maxim de performanta, iar apoi o optimizam constant in functie de conversii (vanzari sau lead-uri) si costuri.

1. Dezvoltarea campaniei

  • Analiza afacerii, a industriei si a competitiei ce ne ajuta sa conturam cea mai buna strategie.
  • Definirea strategiei optime de promovare si alegerea celor mai potrivite instrumente care sa creasca rata de click si rata de conversie.
  • Selectarea cuvintelor-cheie relevante pentru afacerea dumneavoastra prin care anunturile sa ajunga exact la publicul care isi manifesta o intentie fata de produsele sau serviciile oferite de dumneavoastra.
  • Conceperea anunturilor adaptate la publicul tintit, care sa atraga prospecti valorosi pe website-ul dumneavoastra.
  • Cresterea scorurilor de calitate care determina pozitia anunturilor dumneavoastra si care va ajuta sa cresteti rata de click (si implicit traficul pe site) cu aceeasi suma investita. Printr-un scor de calitate crescut de la 4/10 la 8/10 veti plati de doua ori mai putin pentru pozitii mai bune si pentru mai multe click-uri.
  • Configurarea si organizarea contului astfel incat anunturile sa fie cat mai relevante pentru cautarile efectuate de utilizatori. Organizarea potrivita in grupuri de anunturi si alegerea setarilor optime pot creste cu pana la 25-30% eficienta unei campanii.
  • Gestionarea destinatiilor de plasare astfel incat reclamele dumneavoastra sa apara pe website-uri cat mai relevante pentru utilizatorii vizati si sa nu platiti pentru click-uri inutile.

2. Optimizarea campaniei

  • Optimizarea continua a anunturilor prin folosirea extensiilor de anunt, dar si prin testarea mai multor variante de mesaje si pastrarea celor care conduc la cat mai multe conversii. Folosirea insertiilor dinamice, a extensiilor de tip “click-to-call”, impreuna cu A/B testing-ul pot creste rata de click cu pana la 45%.
  • Optimizarea ratei de conversie prin imbunatatirea paginilor de destinatie si a experientei generale a utilizatorului pe website, astfel incat dumneavoastra sa cresteti numarul conversiilor cu aceeasi suma investita si folosind aceleasi instrumente de promovare. Optimizarea paginilor de destinatie pot creste rata de conversie cu pana la 20-30%, ceea ce inseamna o crestere a profitului dumneavoastra cu pana la 20-30%.
  • Eliminarea cuvintelor-cheie care nu performeaza pentru a reduce cat mai mult costurile.
  • Gestionarea atenta a sumelor licitate si a costurilor totale astfel incat ROI-ul dumneavoastra sa creasca cat mai mult posibil pe baza bugetului pe care doriti sa il investiti.
  • Identificarea unor noi oportunitati de promovare atat prin largirea listei de cuvinte-cheie si destinatii de plasare, cat si prin folosirea unor instrumente complementare cum ar fi retargetarea audientei pe retelele sociale.
  • Masurare si raportare periodica astfel incat dumneavoastra sa stiti mereu in amanunt ce se intampla in campanie, care sunt rezultatele, cati prospecti si cate vanzari a generat campania si la ce cost.

Genereaza sute de clienti chiar de maine!

buton cere oferta tdy


Ce spun clientii nostri?

Olimpia Oancea | Specialist Marketing Motor AG

“Colaborarea cu Today’s inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine.”

Today’s a acceptat provocarea oferita de BMW Motor AG si a generat 200+ conversii pe luna, 70% dintre prospecti fiind adusi prin intermediul campaniei de Display. Aflati mai multe.


Florin Marin | General Manager, Saftica Hotel & Resort

“Mi-a placut colaborarea cu Today’s inca de la inceput pentru ca au avut o strategie bazata nu doar pe a-ti aduce cat mai multi clienti, dar si o strategie bazata pe scaderea costurilor.” Cand a fost lansat Salon du Mariage, Today’s a jucat un rol important in cresterea notorietatii acestuia si in generarea primelor rezervari de eveniment, generand peste 650 de prospecti in primii 2 ani. Aflati mai multe.


Ray Grigoriu | General Manager, Corporate Baskets

“Cu ajutorul celor de la Today’s am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi, lucru care a stimulat foarte mult business-ul nostru si a contribuit la recomandari ulterioare. Noi de 4-5 ani lucram cu Today’s, lucru care ne ajuta sa pastram toata experienta pe care am avut-o cu campaniile care au fost foarte de succes.”


Cat de agresiva vrei sa fie
campania Google AdWords?

Lasa pe mana noastra administrarea campaniei Google AdWords – tu decizi doar cat de categoric sa fii.

Keyword-Research-40Strategie agresiva
Specialistii certificat Google AdWords de la Today’s iti sugereaza un buget menit sa asigure cele mai favorabile pozitii pentru mesajul tau si un mix bine0gandit de instrumente astfel incat sa se asigure volume mari de clienti sau lead-uri. Costul pe click este mai mare, agresiv cu buna stiinta, iar strategiile de optimizare se bazeaza pe cresterea volumelor si a vizibilitatii brand-ului in online.
Desi mai costisitoare, o asemenea campanie ofera cea mai buna rata de profit, prezentand agresiv statutul dumneavoastra de lider cu un link sponsorizat afisat intr-o pozitie premium si cu o vizibilitate crescuta pe mii de site-uri in fiecare luna.
Adwords-Campaign-40Strategie optima
Acest tip de campanie iti mentine pozitia pe prima pagina Google, fara costurile mari necesare pentru a fi printre primii. Mixul de instrumente este ales astfel incat sa se asigure un echilibru intre costuri si volume de conversii.
Analistii nostri ajung la acest buget optim pentru a ajunge pe pozitii cat mai mari posibil, langa anunturile sponsorizate concurente, cu un cost-per-click rezonabil.
Pagerank-Checker-40Strategie economica
Aceasta strategie prezinta mesajul tau cat mai mult posibil, fara o abatere prea mare de la lideri, mentinand cel mai inalt rang posibil fata de anunturile competitiei, in limitele profitabilitatii. Mixul de instrumente se bazeaza puternic pe targetarea intentiei de achizitie. Cu aceasta optiune volumele sunt mai mici, dar platesti cel mai mic cost pe click si cel mai mic cost pe achizitie.

Vrei sa cheltuiesti sau cheltuiesti in prezent mai mult de 500 de euro pe luna cu AdWords? Today’s te poate ajuta sa-i investesti cu folos pentru a-ti creste vanzarile constant.
Asa ca suna-ne azi cu orice intrebare. Daca ai deja o campanie AdWords, beneficiezi de un audit ce vizeaza 60 de elemente unice prin care poate fi imbunatatita campania deja existenta.
Si indiferent daca vei deveni sau nu clientul nostru, o sa ai multe lucruri de castigat – vezi afla exact cat de eficienta este strategia ta curenta si cat bani ai putea economisi lunar. Mai multe detalii aici.

Vrei sa afli care ar fi strategia potrivita pentru a creste afacerea ta?

buton cere oferta tdy


Clientii Today’s vad rezultate concrete

BMW Motor AG | 200 de conversii pe luna pentru dealer-ul BMW

Pentru Motor AG, dealer BMW Romania, o concentrare a optimizarilor pe campaniile din Google Display Network a condus la generarea a 200 conversii pe luna, 70% dintre lead-uri fiind generate din campaniile de Display ce comunicau promotii specifice.


Books Express | Cresterea performantei in AdWords pentru o librarie online

Cost pe achizitie <10€ in Google AdWords, rata de conversie > 1.5% in Dynamic Search Ads si cost pe achizitie de 2.3x mai mic in Dynamic Remarketing decat Remarketing-ul clasic, cu o rata de conversie de 3 ori mai mare.


Optimizarea ratei de conversie | +133% crestere a ratei de conversie

O schimbare minora pe o pagina a cosului de cumparaturi, realizata folosind un soft de A/B testing, a condus la cresterea cu +133% a ratei de conversie la upsell, in cazul vanzarii unor produse naturiste.

Citeste toate studiile de caz aici.



VIDEO ZF Live, Marius Lăzărescu, agenţia Today’s: În România, un magazin online trebuie să atragă 100 de clienți pe site pentru a înregistra o achiziţie

Ianuarie 2016

ZF Live – Ziarul Financiar


Ai deja o campanie Google AdWords ?

Ai deja o campanie Adwords, dar nu stii cu siguranta daca este bine optimizata? Ai probleme in setarea campaniei? Nu iti gasesti anuntul printre cele ale competitorilor? Nu ai reusit sa setezi extensii de anunturi precum cele de mai jos?

extensii

Today’s te poate ajuta – si nu te costa nimic.

Poti afla foarte rapid daca platesti prea mult pentru a genera clienti noi sau daca poti creste numarul de clienti fara sa cresti costurile. Totul dintr-o consultatie gratuita cu un specialist Today’s.
In majoritatea cazurilor, reusim sa identificam oportunitati care pot creste eficacitatea campaniei cu 10-20% sau chiar mai mult. O modificare simpla in campania unui client a dus la o economisire a 2.504 Lei! Citeste mai mult aici.

Afla cum poti creste cu peste 30% performanta campaniei tale!

buton cere oferta tdy


De ce sa lucrezi cu singura agentie de PPC din Romania cu peste 10 ani experienta?

  1. Nu facem teste pe banii taiDe peste 10 ani lucram cu clienti din cele mai variate industrii, avand in portofoliu peste 700 de campanii si peste 260 de proiecte de consultanta.
  2. Avem experienta internationalaDezvoltam si gestionam lunar campanii internationale in peste 10 tari.
  3. Te tinem la curent cu toate noutatile

    In fiecare an participam la cel putin 10 conferinte si training-uri locale si internationale, astfel incat sa fim mereu cu un pas inainte, iar campaniile gestionate de noi sa ii dea pe spate pe competitorii tai.

Tot nu te-ai convins? Citeste aici toate cele 10 motive.