Cea mai importanta schimbare din ultimii ani de pe Google Search

no RHSIn luna februarie 2016 Google a anuntat oficial ca modul in care vor arata rezultatele pe pagina motorului de cautare vor avea o schimbare dramatica.Probabil ai observat si tu in ultimele luni, cand ai facut cautari pe Google, ca in multe cazuri (desi nu mereu) anunturile din dreapta se mutau jos.In curand Google va implementa oficial aceasta schimbare (pana acum in test) si reclamele din partea dreapta nu vor mai exista deloc.

Cum vor arata anunturile pe Google de acum incolo?

Vor fi 3 sau 4 in partea de sus a paginii (deasupra rezultatelor organice)…4_sus … si 3 in partea de jos, sub rezultatele organice.3_jos

Ce impact va avea aceasta schimbare?

1. Ne asteptam la o crestere a costurilor pe click, mai ales in industriile foarte competitive. Dorinta de a acapara primele pozitii se va reflecta intr-un mod de licitare mai agresiv din partea multor advertiseri.2. Scaderea ratei de click pentru pozitiile 5, 6, 7. Tendinta va fi ca privirea sa se concentreze in partea de sus a paginii. 54468870234550.065681483. Cresterea traficului pentru advertiserii care afiseaza ad-uri in prima pozitie. Anunturile de pe primele pozitii au o vizibilitate mult mai buna – mai ales daca afiseaza extensii de anunt.4. Va creste din ce in ce mai mult nevoia de a optimiza campaniile pentru a avea un CTR cat mai bun si un Quality Score >8/10. Cu cat scorul de calitate este mai mare, cu atat Google va plasa mai sus reclama ta. Afla mai multe despre cum funtioneaza sistemul de licitatie de la Google de aici»

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.