Publicitate Adwords


Ce presupune notiunea de publicitate Google Ads?


Gandeste-te ca in activitatea de publicitate Google Ads incerci sa vinzi un produs de 50$ din care 45$ se duc direct in fondul de publicitate Google Ads. Unde este profitul? Ai ghicit, nu exista. Aceasta este o greseala comuna facuta in activitatea de publicitate Google Ads.

Fondurile de publicitate Google Ads nu ar trebui sa fie secate dupa cateva click-uri din dorinta nebuna de a vinde un produs sau de a obtine o pozitie inalta in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare. Asadar, nu este normal ca un click din campania ta de publicitate Google Ads sa te coste 100$ si sa-ti ofere rezultate echivalente cu ale unui click cu un cost de 1000 ori mai mic. Iata cateva greseli comune facute in activitatea de publicitate Google Ads.

Greseli intalnite in publicitate Google Ads


Folosirea excesiva a cuvintelor cheie intr-un anunt din cadrul unei campanii de publicitate Google Ads poate duce la scaderea calitatii acestora, si la micsorarea eficientei anuntului din care fac parte.

Numarul optim de cuvinte-cheie dintr-un anunt din cadrul unei campanii de publicitate Google Ads este situat sub pragul de 20. O data depasit acest prag costul e sustinere al unui astfel de anunt din cadrul unei campanii de publicitate Google Ads creste exponential cu fiecare click primit.

O alta greseala care deriva din neatentia utilizatorilor ce folosesc campaniile de publicitate Google Ads este activarea Retelei de Continut. In acest fel anunturile lor din campania de publicitate Google Ads sunt afisate pe site-uri cu un specific apropiat de cel dorit, si astfel pot deveni victime ale click-urilor fraduloase, fapt ce poate duce la scaderea fondurilor dedicate activitatii de publicitae Google Ads.

O ultimul greseala des intalnita in randul celor care folosesc activitatile de publicitate Google Ads este denumirea grupurilor de cuvinte-cheie. Atunci cand un grup primeste un nume, acest nume trebuie sa se regaseasca in randul tuturor cuvintelor-cheie continute.

De exemplu, un grup denumit “paine” trebuie sa continuta cuvinte-cheie de genul: “paine alba”, “paine cu graham”, “vanzare paine” si altele. In cazul in care aceasta regula nu este respectata, costurile campaniei de publicitate Google Ads cresc.

Asadar, daca doresti sa lansezi o campanie de publicitate Google Ads care sa fie sigura si eficienta urmeaza sfaturile de mai sus si nu vei da gres.


Estimeaza online campania ta Google Ads
Consulta calculatorul de campanii adwords pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii Google Ads.
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.