Publicitate Adwords


Ce presupune notiunea de publicitate Adwords?


Gandeste-te ca in activitatea de publicitate Adwords incerci sa vinzi un produs de 50$ din care 45$ se duc direct in fondul de publicitate Adwords. Unde este profitul? Ai ghicit, nu exista. Aceasta este o greseala comuna facuta in activitatea de publicitate Adwords.

Fondurile de publicitate Adwords nu ar trebui sa fie secate dupa cateva click-uri din dorinta nebuna de a vinde un produs sau de a obtine o pozitie inalta in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare. Asadar, nu este normal ca un click din campania ta de publicitate Adwords sa te coste 100$ si sa-ti ofere rezultate echivalente cu ale unui click cu un cost de 1000 ori mai mic. Iata cateva greseli comune facute in activitatea de publicitate Adwords.

Greseli intalnite in publicitate Adwords


Folosirea excesiva a cuvintelor cheie intr-un anunt din cadrul unei campanii de publicitate Adwords poate duce la scaderea calitatii acestora, si la micsorarea eficientei anuntului din care fac parte.

Numarul optim de cuvinte-cheie dintr-un anunt din cadrul unei campanii de publicitate Adwords este situat sub pragul de 20. O data depasit acest prag costul e sustinere al unui astfel de anunt din cadrul unei campanii de publicitate Adwords creste exponential cu fiecare click primit.

O alta greseala care deriva din neatentia utilizatorilor ce folosesc campaniile de publicitate Adwords este activarea Retelei de Continut. In acest fel anunturile lor din campania de publicitate Adwords sunt afisate pe site-uri cu un specific apropiat de cel dorit, si astfel pot deveni victime ale click-urilor fraduloase, fapt ce poate duce la scaderea fondurilor dedicate activitatii de publicitae Adwords.

O ultimul greseala des intalnita in randul celor care folosesc activitatile de publicitate Adwords este denumirea grupurilor de cuvinte-cheie. Atunci cand un grup primeste un nume, acest nume trebuie sa se regaseasca in randul tuturor cuvintelor-cheie continute.

De exemplu, un grup denumit “paine” trebuie sa continuta cuvinte-cheie de genul: “paine alba”, “paine cu graham”, “vanzare paine” si altele. In cazul in care aceasta regula nu este respectata, costurile campaniei de publicitate Adwords cresc.

Asadar, daca doresti sa lansezi o campanie de publicitate Adwords care sa fie sigura si eficienta urmeaza sfaturile de mai sus si nu vei da gres.


Estimeaza online campania ta Google AdWords
Consulta calculatorul de campanii adwords pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii AdWords.