Programul Google AdGrants pentru ONG-uri este disponibil si in Romania

Google AdGrants, ramura non-profit a programului AdWords, a fost lansat in sfarsit si in Romania. Cu ajutorul acestui program, organizatiile non-profit vor avea posibilitatea sa isi promoveze misiunile si initiativele pe Google.ro, avand la dispozitie un credit lunar de 10.000 USD.Astfel, in urma inscrierii in acest serviciu, organizatiile non-profit vor beneficia de:
  • Un buget zilnic stabilit la 329 USD.
  • O limita maxima a sumei cost-pe-clic (CPC) de 2 USD.
  • Posibilitatea de a difuza numai campanii directionate in functie de cuvinte cheie.
  • Posibilitatea de a difuza anunturi numai pe Google.ro.
  • Posibilitatea de a difuza numai anunturi text.
Potrivit politicilor Google, organizatiile care doresc inscrierea in Google AdGrants trebuie sa fie constituite ca persoane juridice fara scop patrimonial, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, si sa aiba un scop caritabil.Pentru a fi eligibile pentru programul Google Ad Grants, organizațiile trebuie:
  • Sa dețina un statut actual și valid de instituție caritabila, in conformitate cu regulile din Romania.
  • Sa cunoasca si sa accepte certificarile prevazute in solicitare cu privire la nediscriminare si la primirea si utilizarea donatiilor.
  • Sa dețina un site funcțional, cu un volum considerabil de conținut.
Daca reprezinti o organizatie non-profit eligibila pentru Google AdWords Grants, nu ezita sa ne contactezi pentru mai multe detalii privind acest program.