PartyUp: Rata de conversie cu 1.7x mai mare la CPA de 1.8x mai mic

domo-logo (1)Prin restructurarea integrala si reconfigurarea campaniei Google AdWords Search, am crescut rata de conversie a contului PartyUp cu 70% si, in acelasi timp, costul pe conversie a scazut de 1.8x. Si asta doar intr-o luna si jumatate de la preluarea contului.

Provocarea:

Contul AdWords PartyUp avea o vechime considerabila si, la momentul preluarii sale, clientul inregistra rezultate profitabile atat in ceea ce priveste costul pe conversie, cat si rata de conversie. Provocarea: cum sa obtii profit mai mare, investind acelasi buget lunar?

Obiective:

  • scaderea costului pe conversie pentru cresterea profitului adus de campanie
  • extinderea campaniei pentru a creste volumele de vanzari

Solutii:

  • Pe baza analizei integului istoric din cont, campania Google AdWords search a fost “sparta” in mai multe componente, restructurand cuvintele cheie si ad group-urile pe criterii ce tin de tematica si performanta
  • Excluderea a peste 220 de cuvinte negative la nivel de campanie
  • Separarea totala a campaniei cu cuvinte-cheie branded pentru un mai bun management al bugetului alocat zilnic si o mai buna masurare a performantei
  • Extinderea listelor de cuvinte cheie targetate (momentan campania are peste 14,300 de cuvinte cheie active)
  • Activarea unor micro-setari in cont precum: enhanced CPC, advanced location options
  • Optimizarea manuala a ad-urilor dupa conversii pentru a realiza A/B testing intre minim 3-4 variante de ad-uri.
  • Optimizare geografica

Rezultate:

partyup screenshotGraficul de mai sus arata evolutia campaniei inainte de preluarea contului (in stanga liniei rosii) si dupa preluarea contului (in drapta liniei). Linia portocalie arata scaderea costului pe conversie, iar linia albastra arata trend-ul de crestere a ratei de conversie.
  • La o luna si jumatate dupa preluarea contului, am inregistrat o rata de conversie de 1.7x mai mare fata de perioada precedenta
  • Costul pe conversie lunar inregistrat este de 1.8x mai mic
 

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.