In Romania si nu numai companiile au inceput sa investeasca bani si in reclame pe LinkedIn. Daca esti curios cum functioneaza sau daca se merita sa investesti o parte din buget pe acest canal iti recomandam sa citesti acest articol si sa il pastrezi pentru a-l discuta cu colegii tai.
Peste tot este catalogata ca fiind o retea de socializare relativ noua insa foarte putini stiu ca aceasta exista din 2002. Intr-adevar in topul retelelor de socializare din lume este relativ noua. Cu un numar de peste 259 de milioane de utilizatori este clasata pe locul 1 ca si retea de socializare profesionala.
Folosita in mod traditional pentru a gazdui CVuri sau pentru a facilita contactul intre companii si/sau intre angajatori si forta de munca a devenit o resursa valoroasa pentru cei ce ruleaza campanii de marketing online. Motivul este unul foarte simplu: are o rata de generare de leaduri foarte mare.
Cand iti construiesti strategia de promovare in aceasta retea trebuie sa ai in minte cum arata utilizatorul acestei retele si de ce o foloseste.
Cele mai des intalnite motive sunt urmatoarele (aici poti sa faci o comparatie si cu tine ca utilizatori LinkedIn):
- Pastreaza legatura cu fostii sau actualii colegi de job
- Urmaresc evolutia colegilor (fie de la joburi anterioare, fie din scoala)
- Networking cu utilizatori din industrie
- Se alatura diverselor grupuri pentru a primii stiri si a fi informati cu ce se intampla in diverse domenii
- Isi cauta un job la o companie diferita
- Urmaresc alte companii pentru a obtine noi informatii