After Google CEE Agency Day @Budapest

Intre 12 si 14 mai Google a organizat in Budapesta CEE Agency Day, un eveniment dedicat agentiilor de top din Europa Centrala si de Est. Miercuri noapte ne-am intors in Bucuresti, deci hai sa povestim cat inca toate lucrurile sunt proaspete in minte.Screen Shot 2014-05-16 at 16.48.38Prin urmare:Cum a fost in Budapesta?Frumos!Ce am invatat de la conferinta?Am vrut sa ajung mai repede aici. Sa luam, pe rand, lucrurile care ni s-au parut cele mai interesante:1. Cateva statistici interesante si estimari referitoare la traficul de date, bugete investite si impactul dispozitivelor mobile:Screen Shot 2014-05-16 at 13.27.202. Modul in care Amazon foloseste strategia preturilor dinamice (linia roz) in functie de comportamentul cumparatorilor la diferite ore din zi: adica o crestere a preturilor in intervalele orare in care inregistreaza cel mai mare boom al cumparaturilor.Screen Shot 2014-05-16 at 13.29.153. Romania este pe locul 4 in Europa Centrala si de Est in ceea ce priveste folosirea ad-urilor video pe YouTube (dupa Polonia, Cehia si Ungaria).Screen Shot 2014-05-16 at 13.33.324. Pentru campaniile de Remarketing (din e-commerce, dar nu numai) este recomandata folosirea unor mesaje (sau chiar landing page) dedicate pentru utilizatorii care au parasit website-ul si au revenit. O strategie complexa de Remarketing poate ajuta la cross-selling, up-selling si fidelizarea clientilor.Screen Shot 2014-05-16 at 13.38.285. Au fost prezentate cateva studii de caz referitoare la folosirea strategiilor de licitare flexibila (cum ar fi, de exemplu, enhanced CPC si Target ROAS – o strategie noua ce vizeaza rentabilitatea medie a cheltuielilor publicitare). Poti afla mai multe despre aceste strategii de aici.Screen Shot 2014-05-16 at 13.46.46Screen Shot 2014-05-16 at 13.47.00Au fost oportunitati de networking?Da si probabil acesta a fost unul dintre cele mai interesante lucruri. La conferinta au participat aproximativ 280-290 de persoane de la agentiile de top din Europa Centrala si de Est cu care am avut sansa discutam pentru a afla mai multe despre alte piete din Europa si sa impartasim experiente din domeniu.All work and no play?Nici gand. Iesirile au fost foarte placute si nu pot sa nu mentionez cele 4 runde de laser tag de la Google Ground.Screen Shot 2014-05-16 at 16.48.57Una peste alta experienta a fost foarte placuta si suntem nerabdatori sa vedem ce au pregatit cei de la Google pentru CEE 2014. 
Distribuie acest articol!

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.