AdWords va da batai de cap?

Google AdWords este extrem de usor de inteles. Are o interfata foarte intuitiva, foloseste concepte simple si te ghideaza pas cu pas tot timpul. In felul asta, o campanie de promovare poate fi construita de la zero in doar cateva minute.Dar tocmai aici este si problema cu AdWords: oricine poate sa-l foloseasca pentru a-si aduce vizitatori pe site. Adica si concurentii.Iar cand sunt foarte multi jucatori care concureaza pentru aceeasi resursa limitata (adica pentru vizitatori), lucrurile se complica rapid:
  • in fiecare zi apar noi concurenti cu bugete tot mai mari,
  • traficul pe site scade, la fel si vanzarile,
  • costurile pe click cresc, iar click-urile de 5 centi devin o amintire placuta,
  • iar campania necesita tot mai mult timp pentru a adapta anunturile, listele de cuvinte, paginile de vanzari, dar si pentru a analiza rapoartele din Google Analytics si a lua decizii strategice.
Si deseori, omul de marketing este nevoit sa neglijeze lucruri mult mai importante pentru a se ocupa de campanie. Sau, la fel de rau, pur si simplu lasa campania neschimbata – asa cum era in ziua 1. Indiferent de optiune, firma ajunge sa piarda clienti si bani, in timp ce concurenta devine mai puternica pe zi ce trece.Cu ce va poate ajuta Today’s?In primul rand, cu mai multi clienti. Mult mai multi decat aveti acum, la costuri cu pana la 50% mai mici. Cu peste 92.000€ investiti in teste AdWords, am putea spune ca ne pricepem. Si la fel ar zice si clientii nostri – de la firme mici pana la “mamuti” (ca Proctoline sau Christian Tour).Mai concret, iata ce facem pentru clientii nostri: 
  • liste complete de cuvinte cheie
  • grupuri de cuvinte administrate individual
  • split testing continuu pe anunturile AdWords
  • campanii separate de search si content
  • monitorizare avansata a statisticilor AdWords
  • corelare organica intre anunturi, cuvinte cheie si pagini de vanzari
  • si multe, multe altele.
Timp de minim 4 zile pe saptamana, campania dumneavoastra ne domina atentia – fie ca e vorba de modificat anunturi, adaugat cuvinte noi, monitorizat concurenta sau altele. Iar rezultatele sunt vizibile din prima luna: mai multi clienti, mai putini bani irositi. Si mult mai mult timp liber pentru departamentul de marketing.Sunati-ne astazi!Cheltuiti (sau intentionati sa cheltuiti) mai mult de 500€ pe luna cu AdWords? Today’s va poate ajuta sa-i investiti cu folos pentru a va creste vanzarile constant.Asa ca sunati-ne azi cu orice intrebare. Daca aveti deja o campanie AdWords, o sa primiti gratuit de la noi un audit in 30 de puncte (care in mod normal ar trebui sa coste minim 100 de euro).Si indiferent daca veti deveni sau nu clientul nostru, o sa aveti cateva lucruri de castigat. Aflati mai multe despre ele pe pagina de contact.Click aici pentru a ne contacta.Estimeaza online campania ta Google AdWords Consulta calculatorul de campanii AdWords pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii AdWords.