Google Adwords – Inceputul

Daca ai folosit motorul de cautare Google pentru a cauta ceva, in mod sigur ai observat campaniile Google Adwords. Sunt anunturile publicitare care apar pe pagina cu rezultate. Aceasta este o lista cu site-urile pe care Google iti sugereaza sa le vizitezi.

Pe pagina cu rezultate apar si anunturi publicitare. Poti credea ca este o fericita coincidenta ca acestea se potrivesc exact cu ceea ce cauti tu, dar este un lucru intentionat de Google.

Pentru a intelege mai bine cum functioneza, imaginati-va ca sunteti proprietarul unei afaceri si detineti un website. In acest caz, va trebui sa faceti acest lucru cunoscut oamenilor, ceea ce inseamna ca va trebui sa va faceti publicitate.

Inainte de Google Adwords, asta presupunea sa cheltuiti multi bani pe reclame la tv, radio, sau panouri publicitare. Si nu exista nici un mod de a afla daca oamenii care le receptioneaza sunt de fapt interesati de ea sau de ceea ce vinzi.

Cu Google Adwords, nu numai ca oamenii care sunt interesati vad anuntul tau, dar pierzi si mai putin timp si bani. Acest lucru are la baza 2 motive:

1. Cuvintele cheie sunt cele care conteaza Plasandu-ti anuntul pe Google Adwords, nu va trebui sa cheltui foarte mult. Ceea ce iti trebuie este sa gandesti asemeni potentialului tau client. Cunoscand ce cuvinte cheie ar putea folosi oamenii pentru a cauta informatii iti permite sa te adresezi unui public tinta bine delimitat.

2. Platesti numai cand iti este vizitat site-ul Un alt lucru bun al Google Adwords este costul redus al publicitatii. Google Adwords te taxeaza numai cand un user da click pe reclama ta si iti viziteaza site-ul.

Cat de mult esti taxat? Atat de mult cat vrei tu. Google Adwords a implementat un sistem de licitatie pentru a vinde cuvinte cheie, unde cei ce doresc sa le cumpere decid cat sa fie costul per-click. Principiul este: cu cat sunt mai populare cuvintele cheie cu atat mai scumpe vor fi. Trebuie sa stii cum sa iti convertesti vzitatorii site-ului in cumparatori pentru ca afacerea ta sa aiba succes.

Folosind cuvinte cheie cat mai specifice produsului sau serviciului pe care il vinzi, poti realize acest lucru. Astfel, cand un utilizator va da click pe site-ul tau, va fi deja un potential cumparator, si nu doar o persoana ce doreste informatii, pe care va trebui sa il convingi sa cumpere.

Baza insa o reprezinta modul in care ghicesti cum gandesc clientii tai. Odata acest lucru realizat, Google Adwords devine o unealta mult mai puternica de a aduce profit afacerii tale.

Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.