Facebook Update: Un nou design al anunturilor

Este vorba despre bine-cunoscutul tip de anunt care apare in coloana din dreapta care in curand va fi mult mai mare si mai vizibil.Noul format a fost gandit sa pastreze proportia anunturilor de pe newsfeed, iar Facebook declara ca, in testele preliminare, noua dimensiune si noua organizare a ad-urilor ar aduce un engagement de 3x mai mare.Cum arata acum:

old fb ad

Cum vor arata in curand:

new fb adCare vor fi schimbarile?
  • Imaginea va fi mai mare, pastrand proportiile anunturilor de pe newsfeed
  • Numarul anunturilor din dreapta va fi restrans
  • Acest format va fi folosit si pentru anunturile de tip retargeting
  • In partea de setup se va putea folosi acelasi format si pentru newsfeed si pentru coloana din dreapta, pentru a facilita urcarea anunturilor
  • Spatiul publicitar fiind mai restrans, ne putem astepta la o crestere a CPC-urilor
Noile tipuri de anunturi vor fi lansate in curand si din august vor fi implementate definitiv.
Distribuie acest articol!

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.