Facebook Update: Un nou design al anunturilor

Este vorba despre bine-cunoscutul tip de anunt care apare in coloana din dreapta care in curand va fi mult mai mare si mai vizibil. Noul format a fost gandit sa pastreze proportia anunturilor de pe newsfeed, iar Facebook declara ca, in testele preliminare, noua dimensiune si noua organizare a ad-urilor ar aduce un engagement de 3x mai mare. Cum arata acum:

old fb ad

Cum vor arata in curand:

new fb ad Care vor fi schimbarile?
  • Imaginea va fi mai mare, pastrand proportiile anunturilor de pe newsfeed
  • Numarul anunturilor din dreapta va fi restrans
  • Acest format va fi folosit si pentru anunturile de tip retargeting
  • In partea de setup se va putea folosi acelasi format si pentru newsfeed si pentru coloana din dreapta, pentru a facilita urcarea anunturilor
  • Spatiul publicitar fiind mai restrans, ne putem astepta la o crestere a CPC-urilor
Noile tipuri de anunturi vor fi lansate in curand si din august vor fi implementate definitiv.
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.