DentalARIA: 225,9% crestere a ratei de conversie prin folosirea unui landing page dedicat

domo-logo (1)

Ce impact poate avea folosirea unui landing page dedicat pentru campanie versus folosirea website-ului original? Unul foarte mare: o rata de conversie de 3.2x mai mare si cost de generare a unui prospect de 2.5x mai mic.

Provocarea:

Campaniile de online marketing pentru cabinetele stomatologice, mai ales atunci cand este vorba de nisa de implantologie si vizeaza zona Bucurestiului, sunt o mare provocare. Competitia este agresiva si costurile se ridica foarte mult (CPC-urile ajung  in cazul unor cuvinte cheie chiar si de 2-2,5x mai mari decat cele din nisa farmaciilor online, spre exemplu).

Obiective:

Dublarea numarului de prospecti generati din campaniile de online marketing si scaderea costurilor de generare a prospectilor fara a mari bugetul media lunar  (in acest caz Google AdWords).

Solutii:

  • Concentrarea eforturilor de promovare pe o nisa: implantologia.
  • Campanii: Google AdWords Search si Google AdWords Remarketing
  • Crearea unui landing page dedicat pentru implantologie
  • Elementele vizate in landing page:
  1. Formular vizibil de contact
  2. Text adaptat pentru nivelul cunostintelor audintei (renuntarea la termenii medicali in favoarea punctarii avantajelor implanturilor, in demntarea celor mai frecvente prejudecati etc.)
  3. Evidentierea ofertei de pret si crearea sentimentului de urgenta (locuri limitate, oferta limitata)
  4. Utilizarea continutului foto si video
  5. Renuntarea la numarul de telefon din pagina (pentru incurajarea completarii formularului de programare)

Rezultate:

  • Rata de conversie a crescut cu 225,9%
  • Costul pe conversie este de 2,5x mai mic

Screenshot din campania AdWords fara landing page dedicat: rata de conversie medie de 1,04%.

dentalaria2

Screenshot din campania AdWords cu noul landing page creat de Today’s: rata de conversie medie de 3,39%.

dentalaria1

Iata si cele doua landing page-uri folosite: cel vechi si cel nou:

case-study-dentalaria2

Distribuie acest articol!

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.