teimbrac.ro – Gestionarea cuvintelor-cheie si optimizarea anunturilor in campania Google AdWords Search

teimbrac logoContext:
  • Teimbrac.ro este un magazin online din industria fashion infiintat in 2009 si specializat in vanzarea de haine si accesorii de la brand-uri premium precum Hugo Boss, Armani, Nike, Lacoste etc.
  • Managerul Teimbrac.ro a apelat la serviciile agentiei Today’s pentru gestionarea unei campanii Google AdWords care sa il ajute sa isi dezvolte afacerea.
Obiective:
  • Gestionarea portofoliului de cuvinte-cheie pentru maximizarea conversiilor.
  • Optimizarea anunturilor pentru cresterea CTR-ului pe Search si pentru atragerea unui trafic cat mai relevant.
Solutii:
  • Construirea unui portofoliu de peste 20,000 cuvinte-cheie, in urma research-ului initial.
  • Axarea exclusiv pe cuvinte-cheie specifice brand-urilor din stocul clientului pentru a maximiza relevanta la cautare si, implicit, numarul conversiilor.
  • Folosirea in proportie de 60% a cuvintelor-cheie long tail pentru care numarul cautarilor este redus, dar sansa de conversie este mare.
  • Segmentarea amanuntita a campaniei de search in grupuri de cuvinte-cheie si anunturi specifice brand-urilor.
  • Folosirea unor liste extinse de cuvinte-cheie negative, preponderent la nivelul ad group-urilor (peste 5,200 de cuvinte-cheie excluse), pentru a evita suprapunerea cautarilor si a asigura compatibilitatea dintre cautare si anunt.
  • Folosirea insertiilor dinamice in titlul anunturilor pentru cresterea CTR-ului
  • Testarea mai multor variante de extensii de tip sitelinks pentru optimizarea anunturilor
  • Testarea mai multor tipuri de anunturi (minim 2 per ad group)
Rezultate:
  • CTR mediu pe Search de 17.84%
  • Mentinerea costului mediu pe click sub 0.30 RON pentru o pozitie medie pe search de 2.4
  • Cresterea vanzarilor telefonice inca din prima luna de la pornirea campaniei, conform informatiilor oferite de client.
  • Profitabilitate crescuta a campaniei datorita realizarii upsell-urilor telefonice
  • Relevanta crescuta a traficului trimis din Google Search, confirmata de cresterea valorii medii a cosului de cumparaturi.
  • Cost pe conversie cu pana la 45% mai mic pe cuvintele-cheie long tail
  • Cresterea CTR-ului pana la 27.45% prin testarea extentiilor de anunt

Ionut Iorgu | Owner, teimbrac.ro

“In principiu, de cand am introdus “scumpeturile” in AdWords vanzarile au inceput sa “miste”. Cross-sellingul se face la telefon si este pozitiv. Cautarile sunt putine de exemplu pe brand-ul de camasi Hackett. Chiar si asa, suna clientul si cumpara 5-6 camasi dupa care ramane clientul nostru. Cu alte cuvinte, incepem sa crestem si asta datorita voua. Multumim inca o data.”
Distribuie acest articol!

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.