CautCeas.ro – Cresterea ratei de conversie prin Facebook Retargeting

caut ceas logoPrin campania de Facebook Retargeting pentru website-ul cautceas.ro, am obtinut o rata de conversie de 3x mai mare decat cea din Google AdWords Remarketing, pastrand aceeasi suma cost-per-click.

Mircea Ghidanac, Administrator CautCeas.ro

“Parteneriatul CautCeas.ro – Todays a inceput sa dea rezultate inca din primele saptamani cand numarul de vizitatori/vanzari a inceput sa creasca considerabil. Avem doar cuvinte de lauda si cu siguranta parteneriatul va fi unul de lunga durata.”

Context:

  • Cautceas.ro este un magazin online ce se ocupa cu vanzarea de ceasuri originale de la brand-uri cunoscute precum Yves Camani, Casio, Tissot, Detomaso, Guess, Timex samd.
  • In 2013 Today’s a inceput promovarea acestui site atat pe Google, cat si pe Facebook, scopul fiind cresterea vanzarilor online si dezvoltarea afacerii.

Obiective:

  • elaborarea unei strategii multi-canal pentru promovarea produselor
  • imbunatatirea ROI-ului prin mentinerea unui cost-pe-achizitie in cadrul unor limite prestabilite
  • achizitionarea de clienti noi prin intermediul unor instrumente de marketing online complementare

Solutii:

  • crearea si optimizarea unei campanii Google AdWords Search, targetand cuvinte-cheie profitabile pentru afacere, cu focus mare pe cuvinte-cheie legate de brand si pe long tail.
  • crearea si optimizarea unei campanii Google AdWords Remarketing pentru a creste rata de conversie si a eficientiza investitia
  • folosirea unei campanii de Facebook Retargeting (prin Perfect Audience) pentru a  maximiza conversiile pe baza traficului care deja a manifestat o intentie puternica de cumparare
  • Crearea unor campanii sezoniere dedicate pentru Craciun si Black Friday

Rezultate:

  • CTR mediu pe search de 14.38% si mentinerea CPC-ului sub 0.40 RON
  • Cost pe conversie cu 38% mai mic pe cuvintele cheie long tail, in Google AdWordscautceas - adw
  • In urma introducerii campaniei de Facebook Retargeting ca instrument complementar campaniilor AdWords, rata de conversie a crescut cu 32%
  • Costurile CPC pe Facebook Retargeting similare cu Google AdWords Retargeting
  • Rata de conversie pe Facebook Retargeting de 3x mai mare fata de cea din Google AdWords Retargeting.
  • Costul pe conversie (pentru conversiile CTC, “click-through-conversion”) de 2.3x mai mic in Facebook Retargeting fata de Google AdWords Retargeting.
caud1  

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top 3 in Romania.