CautCeas.ro – Cresterea ratei de conversie prin Facebook Retargeting

caut ceas logoPrin campania de Facebook Retargeting pentru website-ul cautceas.ro, am obtinut o rata de conversie de 3x mai mare decat cea din Google AdWords Remarketing, pastrand aceeasi suma cost-per-click.

Mircea Ghidanac, Administrator CautCeas.ro

“Parteneriatul CautCeas.ro – Todays a inceput sa dea rezultate inca din primele saptamani cand numarul de vizitatori/vanzari a inceput sa creasca considerabil. Avem doar cuvinte de lauda si cu siguranta parteneriatul va fi unul de lunga durata.”

Context:

  • Cautceas.ro este un magazin online ce se ocupa cu vanzarea de ceasuri originale de la brand-uri cunoscute precum Yves Camani, Casio, Tissot, Detomaso, Guess, Timex samd.
  • In 2013 Today’s a inceput promovarea acestui site atat pe Google, cat si pe Facebook, scopul fiind cresterea vanzarilor online si dezvoltarea afacerii.

Obiective:

  • elaborarea unei strategii multi-canal pentru promovarea produselor
  • imbunatatirea ROI-ului prin mentinerea unui cost-pe-achizitie in cadrul unor limite prestabilite
  • achizitionarea de clienti noi prin intermediul unor instrumente de marketing online complementare

Solutii:

  • crearea si optimizarea unei campanii Google AdWords Search, targetand cuvinte-cheie profitabile pentru afacere, cu focus mare pe cuvinte-cheie legate de brand si pe long tail.
  • crearea si optimizarea unei campanii Google AdWords Remarketing pentru a creste rata de conversie si a eficientiza investitia
  • folosirea unei campanii de Facebook Retargeting (prin Perfect Audience) pentru a  maximiza conversiile pe baza traficului care deja a manifestat o intentie puternica de cumparare
  • Crearea unor campanii sezoniere dedicate pentru Craciun si Black Friday

Rezultate:

  • CTR mediu pe search de 14.38% si mentinerea CPC-ului sub 0.40 RON
  • Cost pe conversie cu 38% mai mic pe cuvintele cheie long tail, in Google AdWordscautceas - adw
  • In urma introducerii campaniei de Facebook Retargeting ca instrument complementar campaniilor AdWords, rata de conversie a crescut cu 32%
  • Costurile CPC pe Facebook Retargeting similare cu Google AdWords Retargeting
  • Rata de conversie pe Facebook Retargeting de 3x mai mare fata de cea din Google AdWords Retargeting.
  • Costul pe conversie (pentru conversiile CTC, “click-through-conversion”) de 2.3x mai mic in Facebook Retargeting fata de Google AdWords Retargeting.
caud1  
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.