AnveloMAG.ro – Optimizarea unei campanii AdWords sezoniere

anvelomagAnveloMAG.ro a inregistrat o crestere cu +56% a ratei de conversie in vanzarea anvelopelor de iarna, prin optimizarea campaniei Google AdWords.

Context:

  • AnveloMAG.ro este un magazin online ce se ocupa cu vanzarea de anvelope si jante.
  • AnveloMAG.ro a apelat la Today’s pentru optimizarea campaniei de anunturi sponsorizate pe Google Search in vederea cresterii vanzarilor in sezonul de achizitie al anvelopelor de iarna, perioada in care se inregistreaza cea mai mare competitie pe search din industrie.

Obiective:

  • Optimizarea campaniei pentru cresterea conversiilor (vanzari online, dar si telefonice)
  • Managementul eficient al costurilor pentru a pastra o pozitie competitiva pe Google Search in varful sezonului

Solutii:

  • Segmentarea campaniei dedicate anvelopelor de iarna in 328 de ad group-uri, foarte targetate pentru cautari in functie de dimeniuni si brand-uri.
anvelo
  • Optimizarea pentru cresterea Quality Score-ului (peste 8/10) pentru a obtine costuri pe click (CPC) cat mai mici.
  • Excluderea cautarilor irelevante si evitarea suprapunerii anunturilor din campanie (anuntul pentru Anvelope Dunlop 145 65 R15 sa NU se afiseze pentru Anvelope Dunlop 155 65 R15) prin adaugarea a +15,900 de cuvinte-cheie negative la nivel de grupuri de anunt.
  • Targetarea cautarilor specifice (prin cuvinte-cheie long tail) care exprima o intentie mare de cumparare si prin care se maximizeaza conversiile
  • Excluderea cuvintelor-cheie generale (exemplu: “anvelope de iarna”, “oferte anvelope”) in cazul carora licitatia era cea mai agresiva.
  • Adaugarea a cel putin doua anunturi text per ad group pentru a permite A/B testing-ul
  • Folosirea insertiilor dinamice in anunturi si a extensiilor de anunt pentru a creste CTR-ul
  • Setarea unei campanii de Remarketing pentru a ajunge la cei care au ajuns pe site si nu au convertit, targetata in functie de produsele de care acestia au fost interesati
  • Controlarea costurilor la nivel de ad group in functie de competitia pe anumite cuvinte-cheie

Rezultate:

  • Inregistrarea unei cresteri de peste 56% a ratei de conversie din Google AdWords Search
  • Inregistrarea unui CTR mediu de 15.56% si mentinerea unei pozitii competitive pe intreaga durata a campaniei (Avg. Pos. 2.6).
  • Mentinerea unui CPC mic prin optimizarea pentru cresterea Quality Score-ului (QS mediu 9/10 pentru 85% din cuvintele-cheie din campanie).

Ionut Cirstea | Owner AnveloMAG.ro

“Sunt foarte multumit de serviciile Today’s, strategia lor este foarte buna, rata de conversie a crescut foarte mult, costurile au scazut, este exact ceea ce imi doream. Recomand Today’s tuturor celor ce isi cheltuiesc bugetul fara a avea rezultate pe masura asteptarilor.”  
Distribuie acest articol!

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.