Autoklass Lead Generation: Studiu de caz smart®

sutoklass-smartProvocarea:

Realizarea unui landing page optimizat pentru generare de lead-uri pentru Autoklass, respectand in acelasi timp cerinte stricte de comunicare din manualul de brand smart®.

Obiectivul landing page-ului si al campaniilor de publicitate: generarea de prospecti interesati de achizitionarea unui smart®, din stocul Autoklass de masini rulate.

Solutia:

Pentru a targeta o audienta interesata de achizitie am folosit urmatoarele canale de publicitate online:
» Google Search: targetarea utilizatorilor care fac cautari in mod activ pe Google (exemple: “pret smart fortwo”, “smart second hand”, “masini smart rulate” samd)
» Google Display si Facebook Ads: targetarea utilizatorilor dupa criterii geografice, demografice, dar si dupa interese si afinitati, afisand bannere pe website-uri partenere Google si pe Facebook.
» YouTube Display: targetarea utilizatorilor in functie de video-uri vizualizate.
» Retargeting in 4 canale – pe YouTube, Facebook, Google Display si Google Search: urmarirea utilizatorilor care au vizitat website-ul, insa nu au cerut o oferta.

Pentru a genera un numar cat mai mare de prospecti din aceste surse de trafic am creat un landing page si bannere optimizate pentru conversie. Exemplu: banner afisat pe youtube.com

smart-youtube

Elementele pe care le-am avut in vedere in crearea landing page-ului au fost:

1. Formular scurt, plasat intr-un loc vizibil si insotit de un call to action bine evidentiat in pagina.

screen-shot-2017-01-13-at-13-56-43

2. Folosirea unui continut variat foto, video si text pentru a prezenta modelele smart. Organizarea textului astfel incat informatia sa poata fi parcursa cu usurinta

screen-shot-2017-01-13-at-13-56-57

3. Prezentarea beneficiilor oferite de catre Autoklass, intr-o forma atragatoare, astfel incat promotia sa iasa bine in evidenta

screen-shot-2017-01-13-at-13-57-11

 

4. Optimizarea landing page-ului pentru o buna afisare si navigare de pe orice dispozitiv si indiferent de marimea ecranului.

lp_autoklass_second1

5. Structurarea tuturor informatiilor care sa incurajeze cererile de oferta intr-o pagina unica, fara “iesiri” (link-uri) catre alte pagini sau catre site-ul autoklass-market.ro, ce ar putea sa scoata utilizatorul din procesul de conversie. Cu cat landing actiunea pe care o dorim de la utilizator este mai bine definita si usor de facut, cu atat rata de conversie este mai buna.

Vezi intreg landing page-ul aici (varianta Desktop).

Vezi intreg landing page-ul aici (varianta Mobile).


 

About Alexandra Zaharia

Alexandra este Head of PPC si specialist Certificat Google AdWords în cadrul agenției Today's. In total a gestionat peste 87 de conturi din peste 15 de industrii diferite, optimizand pentru performanta campanii Search, Display, Video (YouTube) si Social Media (Facebook Ads). A coordonat peste 30 de proiecte de consultanta pentru optimizarea ratei de conversie, fiind unul dintre putinii specialisti din tara cu certificare Convert.com.