Argumente pro si contra promovarii afacerii tale prin intermediul Google Adwords

Exista cateva servicii pe internet care ofera posibilitatea promovarii publicitare prin pay per click. Google Adwords este cea mai populara campanie publicitara pay per click in acest moment. Acest lucru are sens deoarece Google este si cel mai folosit motor de cautare din lume in acest moment.

Google Adwords este o modalitate perfecta de a-ti promova afacerea online. Dar, ca in cazul oricarui lucru care pare perfect, Google Adwords are si parti bune si parti rele. Asa ca haide sa studiem cateva argumente pro si contra folosirii Google Adwords pentru promovarea afacerii dvs online.

Mai intai sa prezentam argumentele pro pentru folosirea Google Adwords:

1. Unul din cele mai bune lucruri ale folosirii unei campanii Google Adwords este rapiditatea cu care se poate obtine traficul. O data ce ai pus totul la punct, poti sa apari pe prima pagina de rezultate a Google in 15 minute.

2. Traficul care vine din campania Google Adwords este directionat catre anumite cuvinte cheie specifice pentru care licitati. Acest lucru va ajuta sa valorificati la maximum banii cheluiti deoarece oamenii cauta cuvinte care au legatura cu produsele sau serviciile promovate de dvs in campania Google Adwords.

3. Puteti stabili un buget al anunturilor pentru a va asigura ca sumele cheltuite pentru publicitate nu sunt mai mari decat va puteti permite. In acest fel va puteti controla costurile intr-un mod foarte usor. Puteti seta un anumit buget zilnic sau o anumita suma maxima pe care sa o platti pentru un click, iar sistemul campaniei Google Adwords nu va depasi niciodata aceste sume.

Acum haide sa vorbim de cateva argumente contra folosirii campaniei Google Adwords pentru a-ti promova afacerea online:

1. Un lucru despre care se vorbeste foarte rar este acela ca unele campanii nu sunt niciodata profitabile. Oamenii nu stiu cum sa-si seteze campaniile de marketing, si ajung sa cheltuie mai multi bani decat si-ar putea recupera vreodata. Inceperea promovarii unei afaceri online cu ajutorul Google Adwords necesita multa instruire. Trebuie sa fii determina si rabdator pentru a obtine cele mai bune rezultate de la o campanie.

2. Cand oamenii folosesc Google ca motor de cautare, ei nu cauta mereu anunturi in partea dreapta a paginii unde se afla anunturile platite. Ei se adreseaza mai mereu anunturilor din centrul paginii care sunt recunoscute ca anunturi organice. In acest fel, dvs ratati foarte mult trafic, dar doar atat. Nu pierdeti nici un ban daca anunturile dvs apar in paginile de rezultate dar nu sunt accesate.

Estimeaza online campania ta Google AdWords Consulta calculatorul de campanii adwords pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii AdWords. 
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.